RAIN

Suck, jag hade sett fram emot en solig dag, typ frukost på Lasse i parken och sen en promenad. Men när jag drog upp rullgardinen var det regn, vavava? Aldrig att man kan lita på vädret..
Istället har vi nördat Two and a half men, precis ätit frukost. Tänkte åka och kolla på en lägenhet snart, men Anto är galet slö borta i soffan, får se hur de går. Sen åker vi nog bort till Östermalm och hänger hos pappa!

Igår shoppade vi lite (jag, Anto, Julia och Tim), jag köpte ett par nya skor från Fred Perry och lite linnen och tunikor från Gina :) sen länsade vi Hemköp Åhlens på smarrigheter, färska räkor, kycklingspett, haloumi, jordgubbar, hallon, baguett, brie och massa gott! Sen åkte vi hem till oss och hade inomhuspicknick och såg på Robinson, hej svensson.

Imorgon är det jobb, för oss båda, ovant men kul! Jag tänkte påskpyssla med mina barn nån dag, måla ägg och hela racet :D kanske dra till Aquaria nån dag på Djurgården, I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback