Rise and shine!

God morgon god morgon! :) Jag vaknar varenda morgon av att Anto är uppe och styr innan han ska till jobbet, lite störande eftersom han åker en timme innan jag går upp + att han aldrig vaknar när jag går upp före honom!

Jag hoppas att det blir fint väder idag, ska ha mina tvillingar och det skulle vara skönt med en långpromenad i soolsken :) hoppas även på att Julia vill följa med och att jag får vara ledig imorgon så att jag kan åka till Jessica.

Vi har lite smått börjat att titta på lägenheter igen, jag har varit så himla nere sen det gick åt helvete med den förra. Men idag ska Anto och kolla på 2 lägenheter, en på Reimersholme och en bakom T-centralen nere vid vattnet. Sen ska vi titta på några i helgen.. hoppas!!

Nej nu ska jag snart åka till jobbet, CIAO


Bara för att jag är förälskad i mitt ben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback