Stockholm kysser mig på kinden!

Ibland kan jag känna att jag har det oförskämt bra! (vissa dagar helt tvärtemot men ändå)
Jag har två jobb som är hur bra och roliga som helst, jag har en underbar sambo, världens bästa vänner, en lägenhet - snart en som är bara min, en familj som alltid alltid står bakom mig (även om den har sina brister och saknade) och vi är friska allihopa, egentligen är väl bara resten skitproblem?!
PLUS att det är såå fint i Stockholm nu, vackert som bara den! Varmt och skönt, underbart :)

På torsdag åker jag till Linköping, ååh vad det ska bli roligt, jag saknar Hanna så jag snart spricker!! Har inte träffat henne på flera månader.
Om 3 veckor åker jag ner till Kalmar och Nybro, också sjukt roligt, umgås med Sebbe, givet en av mina bästa vänner i hela livet! + fira lillasyster Amandas 18års dag :D + träffa mormor och morfar!


/ XOXO


Sebbe back in the days ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

Du ska inte komma o hälsa på sebbe, för du ska komma för att du ska komma till mig på min 18 års dag..

2009-05-06 @ 17:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback