Sunny day

Idag är det sool, i hela landet men anyway :D så himla skönt! Igår när jag och min tjeja va ute och gick hade vi bara tröja och ändå va de hothothot.
Idag ska jag ha mina tvillingar, ska vara ute i solen hela dagen och leka massor :) äta glass!

Fotboll ikväll, har inte riktigt bestämt om vi ska gå, DIF-BP, mini derby skulle man kunna säga. Om vi inte gör det vill jag sitta på en uteservering och dricka vin och äta god mat :) fast då får det bli tidig middag.
Imorgon är jag ledig, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, är sjukt sugen på Skansen eller någon annan utomhusgrej ;D
På söndag jobbar jag, ska sova över hos min lilltjej, det blir mysigt.

Jag och älskling är sjukt heta på lägenhetsfronten nu, hoppas hoppas!!

Nu ska jag åka till jobbet, funderar på att skaffa cykel?! :)

P.S. Om 6 dagar åker jag till Lkpg, YEEEEIII!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback