Takin' off!

Oj, har tänkt skriva blogg i flera dagar nu men det har bara inte blivit av.
Nu håller jag i alla fall på att packa lite innan jag ska åka till Linköping :) wiii! Äntligen! Träffa min Hanna idag, gå på stan, fest ikväll i den härliga ladan ;D
Slapp dag imorgon, kanske träffa Anni och Wilma, åka till Lager157 på lördag hoppas jag, gå ut på kvällen, Platens for the win! Träffa farmor nåt och massa Hanna och Lotta häng :D
Det kommer bli en underbaaar helg, RAAAAA!! Fint väder som pricken på i:et också.

Igår jobbade jag, på kvällen var vi på Emmas dansuppvisning på Vasa teatern, såå duktig är hon! Sen hängde jag lite med mina systrar, vi har bestämt att vi ska åka jorden runt tillsammans när Emma fyller 18 :) om 3 år. Så himla roligt, mina systrar är dom bästa <3
Sen kom min älskling hem mitt i natten lite rund om fötterna, han och pappa hade suttit på O'Learys och kollat på fotbollen. Gullig är han min sambo ;)

Jaja, nu ska jag snart åka i alla fall, mitt tåg går 10.21 :) älskar att åka iväg! Blir lite rastlös om jag inte kommer iväg på ett tag och nu har jag varit hemma ända sen jag kom hem från Thailand för 7 veckor sen!
Så Linköping i helgen och om 3 veckor Kalmar/Nybro, kulkul!

BYE





Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback