20 big ones!

Awiii, äntligen blev det min födelsedag :) den har varit helt perfekt hitills.
Anto väckte mig vid halv 8 imorse när det fortfarande var mörkt ute med tårta och ljus, så söt! Sen fick jag en ny
mus till min dator eftersom den är lite trasig och inte funkar utan numera. Den är supersmart, den sitter fast i datorn så får man dra ut så lång man vill ha, bra för mig som tappar saker hela tiden! Den är pytteliten och såå fin :) ett par nya hörlurar till datorn fick jag också eftersom Anto tycker att jag nördar så mycket web-tv och alltid tar hans, perfekta presenter!

Vi somnade om ett par timmar sen som tur var, hade en baotamysig morgon, sen åkte vi till Sirap och åt brunch, yummie! Nu har vi precis kommit hem, Anto åker om 2h till Göteborg, känner mig helt ledsen över det :( men vi ses snart igen!
Julia kommer om en timme eller två så ska vi äta lite innan LW, jag ska också få mina presenter! :D

Massa tack till alla fin fina som har grattat mig hitills, telefonen går varm här. Känner mig genom lycklig idag, allt känns så otroligt bra.
Jag har världens finaste människor i mitt liv och världens ljuvligaste flicka i magen som har spark-grattat sin mamma sjukt mycket idag :) tack alla ni fina som gör det så bra!
Och bästa
Hanna, all kärlek.
http://www.sweex.com/picture.php?picture=./images/artikelen/MI037/Images/Pres/MI037_img_pro_a.jpg&width=149&height=200http://www.blackdiamondsports.com/v/vspfiles/photos/EH17-SKC34-2T.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback