2009

Snart är det ett nytt år, jag ser fram emot det massor! Jag tror att det kommer bli en underbart år, det blir det året vi flyttar till vår nya lägenhet, året vi får våran dotter, jag längtar :)

2009 har varit ett bra år det också, jag och Anto firande nyåret i Egypten, i februari var jag och Lotta i Thailand, i somras så var jag på gotland, på västkusten, värmdö, kalmar och öland, jag och Anto var på Santorini, jag och Amanda var på Coldplay, i augusti hittade vi våran lägenhet och fick reda på att vi skulle bli föräldrar, hösten har mest handlat om det och varit lite upp och ner med massor av mys, vi firande en underbar jul i Lysekil och avslutar året med att fira det bara jag och Antoine i Stockholm.

Det här är mitt och Antos tredje nyår vi firar tillsammans :) första året var i Lysekil, förra året i Egypten och nu i Stockholm. Undra vad vi gör nästa nyår, Thailand kanske?

Jag vill att tiden ska gå lite fortare idag så att Anto kommer hem nån gång, han kommer inte förän ikväll vid 9-10 tiden. Jag har städat och fixat här hemma, om ett par timmar ska jag börja fixa med maten och snygga till mig lite :) om det slutar snöa så kanske vi går bort till skeppsbron och tittar på fyverkerierna, annars går vi nog bara upp på västerbron, det är BAOTA stora fyverkerier i stan vid 12-slaget!


Såhär stor har jag hunnit bli 2009 :) v 24+3

Gott nytt år alla finingar, hoppas att ni får en bra nyårsafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback