20+3

Nu är det mindre än halva tiden kvar, skönt, min graviditet har inte varit enkel och harmonisk direkt, och det verkar ju inte gå mot bättre tider. Lite tråkigt, jag trodde att eftersom jag var så ung och nästan aldrig sjuk så skulle det gå huur bra som helst!
Men ack så fel jag hade, dock tror jag att det kommer vara värt det tusen gånger om, det är ju en fin belöning man får för all möda :)

Idag har jag haft Vilma, vi har varit hemma och slappat, skönt för mina höfter, men nu är jag helt slut, inte mycket till sömn inatt! Jag tog en varm dusch när jag kom hem, dränkte mig i Vanilla delight lotion och tog på mig min mysdress, och jag tänker skicka ut min kära man att handla mat ikväll för jag sätter inte foten utanför dörren förän imorgon.

Imorgon ska pappa, Gun och Emma fira min födelsedag eftersom dom åker till Thailand på onsdag, vi ska äta thai :) det ska bli spännande! Älskar att få presenter.
Sen tänkte jag att jag och Anto skulle gå till Centralbadet och bada oss lite nån dag i helgen, skulle vara mys! Vi kom aldrig iväg till simhallen igår nämligen.
Däremot så var jag på match igår, DIF-Modo, slutade 2-2 och det var en rolig match att se, inte en tråkig eller seg sekund i ett fullsatt Hovet, riktigt bra! Lillan i magen sparkade i takt till Djurgårdsklacken, bra eller dåligt? Självklart så ska mammas flicka bli gårdare och inte nån Frölunda tönt som sin pappa :D

Jaja, jag är så trött så jag har säkert glömt något jag hade tänkt blogga om.. bör nämna att jag börjar känna mig tjock nu, inte så gulligt tjock utan mest tjock bara, vafan tar man på sig liksom?

TREVLIG HELG
http://www.pregnology.com/img/190w21.jpg
En bebis i v 21 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback