AJAJAJ!

Alltså aj, aj, AAAAJJJJ!! Vad ska jag göra? Någon som har haft foglossning som har ett bra tips? Det känns som att jag har prövat det mesta tycker jag.
Känner mig som en stor cry-baby, längtar tills Antoine kommer hem och kan hålla om mig lite, då känns allt lättare. Just igår och idag har varit sjukt jobbigt, mycket för att det är så halt ute tror jag, jag går och spänner mig hela tiden eftersom jag är så rädd för att ramla.

Jag var på systemet förut :) det gick bra, jag visade mitt leg innan det ens var min tur, ungefär. Jag köpte champagne och ett alkoholfritt mousserande jordgubbs-vin till mig.
Sen var jag och hämtade vagnen, kan inte säga att det kändes ovant att köra eftersom jag har släpat runt på twinsen i över ett år, men däremot kändes den väldigt liten jämfört med deras tvilling-vagn! :) nu står vagnen här hemma så jag kan titta på den hela tiden och tänka att vår lilla tjeja ska ligga där i.

Hon har för övrigt visat att hon är ett riktigt karate-kid ikväll, min mini-laptop studsar upp och ner på magen när hon boxar/sparkar :D jätteroligt!
På måndag ska vi till barnmorskan och den 12 har vi vårat 3D/4D ultraljud, jag har tvekat lite om vi ska avboka det eller inte. Men jag tror att vi har bestämt oss för att göra det, det är så himla häftigt att titta på henne :)


Såhär tjock har jag blivit, pust, det var en hel vecka sen så jag får snart ta en ny bild på min fotbollsmage :)



Mina små ligister i somras, saknar saknar, snart får dom komma hem till Stockholm och liva upp min vardag igen!


Nu ska jag värma mitt vetebälte till max och hoppas på lindring, sen sova tidigt så det blir morgon och nyårsafton så Anto kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Martine

Akupunktur funker.. :)

Postat av: Johanna

Ja, 25+2 är jag idag så ganska exakt en vecka skiljer det!



Jag tycker absolut att ni ska göra ultraljudet, det var verkligen hur häftigt som helst! Sen kollar de ju verkligen allt, varenda millimeter på bebisen, från hjärnan och dess funktioner till hjärta och alla andra organ plus räknar fingrar och tår, kollar efter kluven läpp mm. Jag är jävligt nervös och nojjig av mig så för mig kändes det så skönt att få på papper att allt såg bra ut.



Kram Johanna

2009-12-30 @ 23:33:36
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: Bella BF

foglossnings bälte och värmekudde var det ända som hjälpte mig..:P

2010-01-04 @ 20:41:24
URL: http://isabellabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback