BÄÄBISCH

Såå trött, ska bli skönt att sova om en stund :)
Jag har jobbat idag och kämpat x antal sträckor genom detta snöoväder som är helt otroligt, jobbigt att gå i är det också!
Tvillingarna ville inte vara ute och leka i snön, dom tyckte det var läskigt och blev helt tårögda, mesar. Så vi var inne och hade mys, dom är mycket för att kramas och pussas och ligga i soffan och se på Animal Planet :)
När vi sitter i soffan så drar Alicia upp min tröja och säger: "Kajsas mage, bääbisch" och pussar magen, sen drog hon ner tröjan och klappade lite på magen. Underbara unge! Så söt :) kommer sakna dom båda två så sjukt mycket sen, jag ska hälsa på OFTA!

Ikväll har jag och Julia gjort jul godis, marsmallows rutor, rocky road och saffrans-kola som vi tänkte ta med ner till v-kusten på jul.

Imorgon ska jag till banken en snabbis och skriva på sista låne-pappret och sen ska jag ha mini-jul hos tvillingarna.

Saknar Antoine så otroligt mycket, det är obeskrivligt tomt, helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback