Bugaboooo!

Idag är jag jätteseg, har inte sovit så mycket inatt. Ganska skönt att kunna ta det lugnt, jag har tvättstugan idag, igen (!), tvättar alla handdukar och sängkläder, tralala.
Varvar tvättstugebesöken med att halvsova i sängen och se på Two and a half men :)

Lite senare idag ska jag åka och titta på en vagn, Julia följer med, wii! Ända sen jag flyttade upp hit och började hos tvillingarna så har jag vetat att när jag får barn så vill jag ha en Bugaboo Cameleon vagn, ingen tvekan. MEN, dom är fruktansvärt dyra, nästan lite löjligt, såå jag köper en begagnad.
Tyckte inte ens det var att tänka på först men om vagnen är i bra skick och den kostar mindre än hälften av en ny så varför inte? Man kan ju byta sufflet, liggdels locket, varukorg, m.m, nästan allt går att byta, om man nu vill.
Så det blir spännande, hoppas att vagnen är fin, det skulle kännas skönt att kunna pricka av en sak på listan :)

Imorgon ska jag handla och fixa lite här hemma inför nyår, Anto kommer hem på kvällen så då ska vi äta middag och sen gå iväg och se på lite fyrverkerier tänkte jag :) jag hade bokat spa också men vi hinner inte det eftersom Anto kommer så sent.
Imorgon på morgonen ska jag också få tillträde till lägenheten, spännande! Tror dock inte att jag kommer åka dit då, jag och Anto ska åka dit på nyårsdagen och mäta lite i köket så att vi kan planera vårat nya och beställa det.

Det var någon i komentarerna som undrade vad vår lilla dam ska heta och hittills så heter hon Elise. Vi har kallat henne för det från början, så vi får se när hon kommer om hon är en Elise eller om vi känner att vi vill ha något annat :)
Sufflett till Bugaboo Cameleonhttp://jagsaracaroline.blogg.se/images/2008/50_5c1069414_1211016452_8294955.jpg
Såhär ser vagnen ut vi ska kolla på, grå-svart bas och svart topp, jag har också hittat en sjukt snygg suflett till som jag tänkte köpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback