:)

Drog upp persiennerna för en stund sen och gaddamn vad mycket snö det är här! :D såå fint, men kallt. Det snöar fortfarande och ligger kanske 5 cm på marken. Skulle vara mysigt om det blev en vit jul!

Igår kväll var vi och såg Lasse i Hovet, det var bra, mysigt att sitta i mörkret och lyssna och sjunga, han är verkligen en favorit.
Efter åkte vi hem till Julia och chillade galet innan vi somnade.

Av Julia fick jag massa roliga saker, 4 olika gröna och röda teer med en jättefin termos-mugg till. 1,5 liters schampo och balsam från Matrix, en bad-anka som är en radio och termometer och en annan badgrej som man häller i badet så det blir som ett gelebad, cool.
Massa bra grejer helt enkelt :) och jag beställde lite nya kläder från bubbelroom.se för pengarna jag fick av farmor, perfekt!

Jag är sjukt nöjd med min födelsedag, tack alla som grattade mig! Måste nog gå på systemet nån dag, jag får väl köpa alkoholfritt vin eller köpa ut åt Anto eller nåt? :D

Idag ska jag ha tvillingarna, dom åker i slutet av veckan och sen ses vi inte förän nästa år, mina små gryn. Men imorgon ska vi ha mini-jul och byta julklappar :)

Ojoj vad jag saknar Anto, redan, det känns så tomt att han inte är hemma, jag vill inte åka hem!

Psst, V 23 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback