Femtio år

22 december, idag skulle mamma fyllt 50 år så ett GRATTIS är väl på sin plats! :)
Det känns så gamalt med 50 år, jag fyllde ju precis 20, konstigt känns det i alla fall. Undra vad jag skulle ha pysslat med idag istället för att rensa på Antos vind om mamma hade levt.
Känner mig sjukt deppig just nu och alla mina gravidhormoner är på topp, jag tycker att allt Anto säger är idiotiskt och jag vill inte ha hans fula möbler i min nya lägenhet, så känns det nu.
Men om en stund är jag säkert på topp igen! :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på Vänner och tänka på mamma, det är trots allt hennes dag idag OCH hennes fel att jag är ett sånt Vänner-freak.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till mamma Maja! Jag tänker på dig hjärtat!

pussar i massor

2009-12-22 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback