Finingar!

Har precis kommit hem från tvillingarna, det var sista dagen hos dom det här året, innan vi åker iväg och firar jul. Vi bytte julklappar och jag och Anto fick massa fina kläder från Camillas butik, Små Grodorna, OCH ett presentkort på 3000 där så att vi kan handla massor mera :D
Sen fick jag presentkort på HM och en skiva. Lill-Julia fick vårat Nintendo 64 med massa spel, hon blev överlycklig! Dom är så himla bra och jag kommer sakna dom nu i jul.

Jag är helt ensam hemma, lite skönt och mest tråkigt, jag saknar Anto så mycket! Tittar på Bonde söker fru nu och sen ska jag läsa ut min bok.
Var också på banken förut, PANIK, jag var tvungen att bestämma allt ang. binda/inte binda, hur mycket osv. Kände mig som ett litet barn, pappa är ju i Thailand så han kunde inte hjälpa mig så mycket.. men till slut band jag hela lånet på 3 månader till att börja med, känns skönt eftersom räntan är så jäkla låg!

Jaja, här är alla våra fina kläder från Cam :)

Längtar ihjäl mig tills jag får klä på vår lilla tös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback