Hej då!

Jag älskar verkligen Stockholm, jag vill aldrig bo någonannanstans. MEN, det är skönt att komma härifrån ibland, speciellt nu när det är snö-kaos i hela stan(landet?), jag är sjukskriven osv, det är såå mycket folk överallt nu som jul-stressar för glatta livet!
Jag vill bara iväg till lugna sköna fina Lysekil, så därför åker jag dit imorgon :) jag skulle egentligen åkt på onsdag men jag saknar Anto så mycket och jag sitter hellre där än här. Så 16:10 imorgon går mitt x2000, hoppas verkligen att det går som det ska så jag hinner med bussen!

Idag har jag och Julia varit en sväng på stan, ätit kines mat och handlat en ny tröja, en concealer och julklapp till Julia :) nu är vi hemma hos mig, jag har packat, diskat osv och nu ser vi film.
Innan jag åker imorgon ska jag hämta mina kläder från Bubbelroom och min nya mobil :D hurra!

http://www.globosapiens.net/data/gallery/sw/pictures_468/www.globosapiens.net--sweden--alvsborgs-lan--lysekil--id=3005.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback