Hemma!

NU har jag äntligen landat hemma, pust, jag är helt slut efter den här dagen.
Vi gick upp 8 imorse och åkte till Göteborg, sen shoppade vi på mellandagsrean allt vad vi orkade innan tåget gick vid halv 5.
Efter 4h på tåget släpade jag min blytunga väska genom all snö (som ingen plogar bort i sthlms innerstad!!) och när jag kommer hem har jag självklart ingen mat eftersom jag rensade ur den innan jag åkte, suck.

Jag hittade en tunika och en hood tröja på rean och ett nytt spel till mitt DS, Super Mario orginalet, barnslig som jag är.
Sen gick jag lös på barnkläds rean på Cubus, Kapp Ahl och Åhlens City, SÅ roligt :D jag behöver aldrig köpa kläder till mig själv mera, det är ju ändå skittråkigt nu när jag är så tjock, jag nöjer mig med att bara handla till vår lilla flicka.

Nu ska jag se på film och sen sussa :)

Min nya mobilkamera är värdelös men lite ser man i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback