Hurra hurra!

Igår firade som sagt familjen min födelsedag, alla utom jag och Julia åker till Thailand på onsdag så då ville dom passa på att göra det nu. Börjar bli van vid 2 födelsedaga då det är den 4 födelsedagen jag firar utan familjen, men men, det är inte dumt det heller.

Vi började firet hemma på Östermalm, jag fick en sjukt fin systemkamera som också är en videokamera, en Nikon D5000 med alla tänkbara tillbehör, extra blixtar och idiotstora objektiv osv :) så nu ska jag bli nästa Bingo Rimér, ska blända mitt barn med blixtar från den sekunden hon föds!
Sen fick jag en scrub mask och en face mist av Emma från MUS, I love!

Sen gick vi till Sabai Sabai som är ett thai-spa, jag, Julia och Emma fick massage breved varandra, såå skönt :) fast jag var tvungen att ligga på sidan eftersom jag inte kan ligga platt på mage längre.
Efter massagen gick vi över gatan till Sabai Soong och åt mat, underbar thaimat! Hela kvällen var super bra, jag kan verkligen rekomendera
Sabai, både spa och restaurang, kändes exakt som Thailand, det var absolut inte sista gången jag gick dit :)

Jag blev sjukt seg av massagen så jag somnade ganska direkt när jag kom hem, nu på morgonen har jag sett på Robinson och myst med Anto.
Lite senare ska jag träffa Martin och sen ska vi till pappsen, igen, släkten kommer dit och hälsar på lite så vi ska äta pappas oxfilé, yummie!


Kommentarer
Postat av: Fiii

Det va ingen dålig present =)

Vi köpte en Canon 1000D innan Vincent föddes men vi är sugna på att byta in den till en Nikon D5000 Eller Canon D500.

Kan inte filma med våran och det är lite synd.

Du kan väl hojta till om den är bra? =)

Kram

Postat av: Fiii

Hehe jo det gick fort för oss.. 6 timmar allt som allt från första värken..

Det gör ju ont men det är som alla säger. man glömmer. Och hur ont det än gör så försvinner all smärta så fort barnet är ute. =)



hehe jo de tar ett tag innan man fattar sin på alla inställningar :P

Ja gör det jätte snällt =)

2009-12-06 @ 18:59:11
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback