Huvudet på spiken!

Hallelulja, jag har hämtat hem en spikmatta från pappsens house. Ska lägga mig och glo på webtv och pröva den innan det är dags att sova. Vad som än kan hjälpa min mormors kropp är välkommet, ska även på massage imorgon, och försöka träna lite i varmt vatten, dvs simhallen, fast där är det nästan alltid kallt.. hmm, kanske ska smygträna i bubbelpoolen? Återkommer med resultat.
Är inte ens särskilt pepp på simhallen, känner mig bara tjock, har aldrig gillat simhallen, klorlukten släpper aldrig och man blir så jävla torr av att simma runt i kiss/överdoserat klor vatten.. men Anto gillart, och jag är svag för bubbel och bastu, men mormor ska nog akta sig för ruschelkanan imorgon, tyvärr!

Annars vände jag i dörren när jag kom hem idag, åkte till Julia, Anto är ute med en killkompis och hinkar bärs så jag och siss åt pizza och glodde på roliga Youtube klipp, cool.
Sen skulle Julia färga mina ögonfransar, katastrof! Såg ut som en panda och Julia böjade nästan gråta för jag blev så arg, rätt åt henne. Men sen gnuggade jag i stort sett bort ett helt lager av mina ögonlock med väte, svider sjukt skönt, litet tips :) ! så nu kan jag i alla fall visa mig bland folk.

Har hängt med tvillingarna i 4h idag, underbara små människor, dom lär sig nya ord heela tiden, by the second! Väldigt underhållande och energi givande att vara med dom, liite stressande i vissa situationer bara, tex kan ni ju pröva att gå på toaletten med två snart 2 åringar som bankar på dörren och skriker KAAAJSAAA!! Avslappnande :)
Jag och deras storasyrra hämtade även plastgranen på vinden och pimpade den med glitter och kulor i överflöd, mäkta snyggt! Nästa vecka ska vi göra pepparkakshus, yes box.

Nu är det nog dags att runda av, när det börjar sparka inne i magen så vet man att det är dags att man själv kopplar av så att hon får ha sitt lilla roliga där inne :)

NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback