Inte min dag

Ibland blir man sjukt trött, sitter för tillfället på en hård bänk i Göteborg, ska sitta här i en timme till innan min buss mot Lysekil går.
Igår var det snökaos så att tågen var sena och idag när jag kom till centralen hade ett tåg stannat i Flemingsberg, därav 1000000 folk på centralen, förtvivlade människor som grät och alla tåg var sena. Mitt var 70 min sent.. hurra! Jag missade min anslutande buss i Göteborg med 5 minuter, underbart att vänta 2h på nästa, SUCK!
Jag vet att jag säkert är fjantig och klagar, men jag känner mig som en flodhäst, jag måste kissa en gång i halvtimmen, mitt bäcken gör så ont att jag måste sitt/ligga i olika osmickrande ställningar och jag är lätt illamående. MEN, nu ska jag inte vara sån :) om 3h får jag ju träffa Anto, och imorgon bitti kommer det inte att kännas så jobbigt längre.

Nämnde jag att jag inte hann hämta ut varken kläder eller mobil innan jag åkte?

Bjuder på gladare miner imorgon, god natt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag tycker faktiskt synd om dig hjärtat. det är inte lätt alla gånger! men ha det så trevligt i lysekil nu och hälsa anto. vi kan väl höras på julafton och god-jula varann lite :D pusssss

2009-12-19 @ 00:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback