JUL

Vilken bra julafton vi hade här i Lyset :) helt underbar!
Sist jag firade en riktig jul var 2002 så det var på tiden nu, vi hade en jättefin gran med MASSOR paket under, världens godaste julmat som vi kämpade med igår på dagen och jättemysigt.

Jag fick jättebra presenter, av Anto fick jag ett rött Nintendo DS med spel, av Julia fick jag en jättemysig morgonrock, av Antos mamma fick jag en jättefin tunika b.la.
Sen fick vi en Sodastream, en proppfull verktygslåda, pengar till lägenheten, jag fick en ny mobil av pappa, en tempurkudde, böcker, sängkläder och handdukar, smycken, presentkort, osv osv.

Efter all mat, paketöppning, godisätande, glöggdrickande, tv-tittande och promenad så somnade jag vid 12 nån gång, helt slut.
Men jag är grymt nöjd med vår julafton :) det är Antos och min 3de jul vi är tillsammans men den första firade vi inte ihop för jag var i Thailand, nästa jul satsar vi på att ta med vår lilla tös och fira där :)

Idag är det juldagen, får se vad vi hittar på idag! :)

GODJUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback