Livet på landet

Inte överdrivet med aktiviteter direkt, passar mig perfekt.
Igår var jag och Anto ute i snön och på kvällen hade hans mamma 50års middag, så jag spenderade stor del av dagen med att hjälpa henne att laga mat.
Det visade sig dock att jag inte riktigt var fit för den fighten och igår mot slutet av kvällen hade jag mördande ont, tur att jag fick ett vetebälte man värmer av Anki i födelsedags present, det hjälper faktiskt lite!

Idag är min man inte hemma, han har varit och tränat och nu gör han grabbiga saker med grabbar helt enkelt. Jag vilar min mormors kropp för imorgon ska vi till Torp och handla julklappar och då kommer jag att behöva all min energi.

Vad kan jag säga, skönt att vara här, längtar tills Julia kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback