Måndagar är inget för mig

Jag längtar fruktansvärt mycket tills min lilla tös i magen kommer ut, graviditet var visst inte min grej?
Nej jag ska inte överdriva, jag tycker det är enormt mysigt, men det är ohållbart att jag inte kan jobba och göra allt kah brukar för att jag har så ont. Det kan räcka med att jag går i EN ynka trappa en dag så är det kört sen. Men man kan ju hoppas att det går över, har hört att det gör det för vissa.

Idag är jag alltså inte på jobbet, igen, imorgon när jag ska till läkaren tänker jag inte ge mig förän jag har fått en sjukskrivning! I alla fall på halvtid så att jag kan sluta med det jobbet som är jobbigast för mig nu, det är ingen hit att slita sönder höfterna på jobbet och sen ligga som en förlamad resten av dagen, såå viktigt är det inte att jobba.
Vi ska ju farao renovera en lägenhet (inte själva men ändå), och flytta i januari, då vill jag kunna hjälpa till, kanske inte bära in sofforna men ändå pyssla och fixa allt som ska fixas.

Imorgon åker Anto till Lysekil, och stannar tills efter nyår! Hur ska jag klara mig? Vem ska hjälpa mig upp ur sängen när jag har ont tex..?
Nej töntiga mig, det kommer gå jättebra, och det är likabra att han passar på att åka dit ett tag nu innan han får jobb och barn på halsen ;) jag kommer ju över jul och påminner honom lite om det verkliga livet, och om jag blir sjukskriven kanske jag till och med kan åka några dagar längre.
Längtar sjukt mycket till Lysekil, det kommer bli en jättebra jul :)

Nej nu ska jag nog äta frukost och sen tvätta eller nåt skojigt! Emma ska förhoppningsvis göra om min blogg också innan hon åker till Thailand, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback