My place!

Idag var jag uppe tidigt, åkte till min mäklare och skrev sista pappret på lägenheten, såg till så att lånet betalades ut och så fick jag nycklarna :) härligt! Jag gick dit en sväng och kollade läget direkt efter, det kommer att bli så fint när vi har renoverat, värsta mysiga lägenheten.

Efter det åkte jag och handlade massa nyårs mat till mig och Anto, mmm, jag längtar tills han kommer imorgon så vi får äta :D och mysa massor!
Lite senare ska jag gå till systemet för första gången (!) och köpa champagne, jag kommer absolut att dricka ett glas bellini imorgon, utan dåligt samvete :) efter det glaset byter jag till barn-skumpa!

Igår var jag och Julia och kollade på en vagn, det var kanon, jag ska åka dit idag och hämta den. HURRA! Sen när det börjar närma sig så ska jag införskaffa ett nytt rött top-set till den.
Jag hann också till Åhlens City igår en sväng och till deras barn-kläds-rea :D awii! Hittade en jättesöt mysdress och en liten jacka och strumpbyxor, det går INTE att låta bli att handla, speciellt inte på rean.

Känner mig jättenöjd med allt :) lite tråkigt bara att jag märker att min foglossning bir värre och värre fast jag tycker att jag inte gör speciellt mycket. Det gör verkligen obeskrivligt ont ibland och jag kommer inte orka/kunna göra nånting om ett par månader om det inte slutar att bli värre snart!

Good day!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Kajsa!



Vet inte om vi träffats nån gång, men jag är kompis med Hanna, våra grabbar spelar i samma hockeylag. Tror vi ligger rätt nära varandra i våra graviditeter, jag är i vecka 26 nu.

Det där med foglossning låter riktigt otäckt, som tur är har jag sluppit det än så länge, men det kommer väl...



Lycka till med allt!



Kram Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback