Picture time!

Jag har redan tagit typ 200 bilder med nya kameran, dom flesta är inga speciellt bra eftersom jag inte har haft tålamod att läsa instruktionsboken lite mer noga! Men men.. :) bjuder på en skön blandning från den senaste veckan!



V 22 nu :) ser inte så mycket ut för världen men jag känner min stört-cool och mammig som bara den när jag känner vår lilla tjej sparka och leva om!

Mitt ben :) sjukt sugen på att åka till Thailand och göra mer, då jag är för feg för att tatuera mig med maskin hemma.

Farmor och Antoine är verkligen släktens stor och liten, HAHAHA :D

Första riktiga snön idag, vi var ute jättelänge och försökte få bra bilder som mest blev såhär!

Pappa, jag och farbror Åke tävlar i mage, min syns knappt!

Min fiiina tröja jag fick av Jullan pullan :)

Julia tröst-pussar pappa för att hon nästan är lika lång som han!


Nu har jag precis krupit ner i en renbäddad säng och ska se en film, god natt :)

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Visst är det mysigt när dom busar där inne! <3

Hur har du gjort tatueringen på benet utan maskin?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback