Shopshop!

Idag har vi varit på Torp och handlat julklappar, nu har jag ingenting kvar att köpa, såå skönt! Har precis slagit in allt och skrivit på allt :) fint blev det!
Känner mig faktiskt jättenöjd med alla klappar i år, ska bli spännande att se vad jag får.

Jag var också så snäll att jag köpte ett julklappsarmband till mig själv från Diddi och två tunikor som min mage fick plats i :)

Nu är Anto och tränar och jag sitter och myser helt ensam, ganska skönt faktiskt! Ikväll ska vi bara ta det lugnt, vi var hemma hos Tobbe till 2 igår och sen gick vi upp tidigt och åkte till Torp så jag är jättetrött.

Har inte mycket mer roligt att säga, Anto fick känna sin första spark från lilla damen igår :) härligt! Han blev även en smula chockad när jag kom hit, han tycker att jag har blivit tjock, såå sant, känns som att jag växer by the minute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback