Slö-helg

Kan säga att det är inte mycket fart här på Högalidsgatan i helgen, för tillfället ligger Anto och sover på soffan och jag ligger och ser på Vänner i sängen.
Han trillade in vid halv 6 imorse därav soff-sovandet, tänkte vara snäll och väcka honom snart så han kan flytta till sängen!

Igår var vi hemma hos Markus och Johanna och åt middag, tanken var att vi skulle sett på Idol men deras TV funkade inte, ajajaj.. Men Erik vann i alla fall och det var ju huvudsaken :D
Sen drog männen ut på stan och jag åkte hem och sussade, trött som jag numera är för jämnan.
Idag var tanken att vi skulle se Djurgården-Södertälje, men vi får se hur det blir med det, annars kan jag tänka mig att min man inte är sugen på så storslagna aktiviteter ikväll mer än bio kanske, haha.

Imorgon ska jag och Julia åka ut till våran släkt i Tumba, våra kill-kusiner och kusinbarn kommer också, det ska bli roligt :) så himla sällan vi ses allihopa! När vi var små hängde vi oftare med 'stor' kusinerna Björn och Stefan, men nu har dom massa barn och vi är fortfarande 'små' kusinerna, men nu kanske man får bli en storkusin när man ska ha barn :D

Jaja, på måndag är det min födelsedag i alla fall och jag ser fram emot den massor! Anto firar mig på dagen och åker sen till Lysekil på eftermiddagen, men det gör inget för då ska jag och Julia på Lasse :D
På måndag kommer nog också min nya mobil, en julklapp från pappsen, me like!

Nu är det frukost time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback