Sushiii

Mm, till middag köpte vi sushi, det var jättelänge sen! Förut åt vi inget annat än take away, mest sushi, pasta och indisk mat. Men sen skärpte vi till oss och insåg att det blev pengar över till annat så nu lagar vi nästan alltid mat :)

Jag har städat idag, känns som att jag städar hela tiden, idag rensade jag ut bland mina underkläder, bikinisar och så, kan inte ha några av mina 'vanliga' bh:ar så dom har jag lagt undan. Har tvättat alla handdukar och sängkläder också, tråkigt men bra och ha gjort.

Tror att jag börjar bli förkyld också, har haft ont i halsen sen inatt och min näsa rinner konstant, yees! Precis vad jag var sugen på :)
Verkar i alla fall som att Anto stannar hemma några dagar till och det är jag glad för! Imorgon ska jag till läkaren på förmiddagen och på kvällen ska Julia färga mitt hår, äntligen.

Så för att sammanfatta dagen, jag har städat, tvättat, handlat lite, läst lite i min bok, sett på Vänner, haft på mig min underbara röda mysis :)


Bild från igår :) med min nya kamera! Kommer bli sjukt mycket mera bilder nu, wii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback