Sweet sunday

Idag har jag varit hos släkten och ätit middag och så :) fick en jättefin kokbok i födelsedagspresent som heter Tjejmiddag.
Mina kusinbarn är verkligen gudomligt söta, speciellt Simon som är 2,5 år, hjälp! Snackar som bara den och avslutar varje mening med 'faktiskt', cute.

När jag kom hem hade min älskling pyntat hela lägenheten med ballonger och serpentiner, så fint! Han vet att jag innerst inne är sjukt barnslig och blir jätteglad över sånt :) helt underbart!
Vi har ätit lite ost och kex, fast jag har bara ätit kex med vindruvor eftersom jag inte får/vill äta ostar, sen har vi bara legat och myst i soffan. Imorgon åker ju Anto och vi ska vara ifrån varandra i 9 dagar, det känns jättejobbigt, mesig som jag är.

Om 2 h fyller jag år, jag föddes 00:12 på Lucia natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback