WOW

Alltså satan vad det snöar här! När jag vaknade imorse var det snöstorm för fullt, nu har det lugnat sig lite.

Såhär ser det ut från mitt fönster, vitt vitt vitt :)

Jag är ledig nu, tills efter min mamma ledighet, hur knasigt är inte det? Känns helt konstigt.. vad ska jag göra? Idag ska jag i alla fall möta Julia efter skolan, vi ska hyra film, det är väl det eller snöbollskrig som lockar i det här vädret. MEN, så fort jag sätter foten utanför dörren så håller jag på att ramla, halkar runt som Bambi, det är bara en tidsfråga innan jag gör ett rump-plask mitt i gatan!

Det känns verkligen som att jag blir tjockare för varje dag som går, pust! Hur ska de kännas om 3 månader till? Jag kommer tippa framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback