Yummie

God morgon, jag var tvungen att sjukskriva mig imorse, jag har inte fått sova på mina höfter öerhuvudtaget.. Men jag ska pallra mig iväg och hämta tvillingarna vid 3 i alla fall.
Innan dess ska jag och Anto ge oss ut på en promenad, det ser riktigt kallt ut, burr! Men solen lyser också :)

Igår var vi ju hos barnmorskan, jättetrevlig var hon :) vi fick massa papper, ännu en bok, pratade lite om var jag vill föda osv, jag fick också en läkartid på tisdag för att se om jag kan få en sjukskrivning på halvtid.
Efter att jag hade varit hos tvillingarna på kvällen så åkte jag och Julia och hämtade ut paket, jag har beställt lite julklappar från eleven.se, var såklart tvungen att beställa en julklapp till mig också :)
Skin Smoothie Lotion - Sweet CreamTVÅL Shower Sundae Bad & Duschkräm, Sweet Cream
Skin smoothie och skower sundae från TVÅL som heter Sweet cream :) prövade imorse och dom är helt ljuvliga! Luktar som en stoor mjukglass mitt i sommaren, yummie.

Nu ska vi ge oss ut i frosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback