Å en sådan härlig daag..

..Djurgårn vann :D 5-2 mot Luleå, tjoho! Vi närmar oss slutspelet, jajaja!!

Vi kom precis hem från Hovet och hockey, innan det har jag jobbat hela dagen och sen hann jag bara hem och vända innan vi åkte igen, eller jo jag hann en sak till, låsa in nycklarna ;D men det löste sig för Julia tog med sig extranycklarna dom har. Tur för oss!

Imorgon ska vi till Julias skola, my good sister som ska bli frissa, fucking freeescht! Hon ska klippa mig och Erika ska få ge sig på Antos kalufs, hihi! Sen ska jag, äntligen, va med mina tvillingar en heeel dag, mys, saknar dom massa! Sen på kvällen ska jag och deras syster ha tjejkväll med sushi och mys när dom har somnat :) Julia kommer nog också!
På lördag ska jag försöka hinna med lite inköp inför Thailand, my god! Och på eftermiddagen-kvällen kommer min söta lilla tjeja hem till oss, eller vi ska va hos pappa :) får alla träffa henne, ska bli roligt!

På söndag hade jag tänkt att vi skulle ha våran alla hjärtans dag, för då är jag så ledig, har inte ett skit planerat, UNDERBART, första dagen på 2 veckor!

Nu ska jag duscha och lägga mig :)

P.S. Om 10 dagar drar viiiii, min bästa Lott och jag :D
P.S.2. Jag har tveklöst världens bästa sambo, jag är alltid lika glad för att han är här även fast vi praktiskt taget har bott på varandra (28kvm) i flera månader, älskar älskar älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback