I feel pretty

Hallo, vad jag än gör, suuck! Så är jag aldrig pigg, jag är konstant trött, vad ska jag göra? Får panik, har nog prövat allt nu, på riktigt.. Skit.

Idag har jag varit ledig, jag har varit hos söta Jessica hela dagen, så nu har jag fina naglar :) jag och älskling har ätit sushi och tittat på film. Jag ska snart sova, måste vara pigg tills imorgon, ska jobba hela dagen imorgon, mest mys men ändå, upp tidigt!
Igår tog vi en promenad i Gamla Stan :) sen va vi på bio, sjukt lång film men ganska bra, Benjamin Buttons otroooliga liv!

I helgen ska jag försöka hitta massa tid för min älskling, vi hinner inte riktigt umgås så mycket, på fredag kväll och lördag kväll jobbar jag med heela söndagen blir en Kajsa-Anto-söndag!

Suck, har ingen insperation till att blogga, om 11 dagar åker vi till Thailand, då måste ni kolla upp oss på resedagboken :D vi har bokat hotel nu också! Perfa :)


Kommentarer
Postat av: - H*

- fan vad najs !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback