It's great to stay up late

Good morning, typiskt mig att vakna 8 när jag har tjatat om att jag behöver en sovmorgon!
Min huvudvärk ger sig inte, den har hållit i sig i 24h nu trotts Ipren och Panodil, suck, igår hade jag en skön temp på febertermometern också men har inte kollat idag, känner mig slööö..

Igår var jag ynklig till 1000, Anto fick bädda ner mig i soffan och krama och pussa mig MASSOR :) vi åt latmat - pyttipanna, ingen som orkade anstränga sig, sen somnade jag vid 11 när det kändes som hela jag domnade bort.
Imorgon är jag ledig ledig, jag ska till söt Jessica hela dagen typ, Julia och Erika ska med också, kul :) !

Julia kanske kommer hit sen, jag vill ha frisk luft, ta en promenad, förslagsvis på Djurgården eller i Gamla stan? Hoppas nån kan tänka sig att dra på sig långkallingarna och hänka.
Ikväll vill jag bara mysa, äta god mat, bli av med huvudvärken och febern och gosa :)

P.S. Idag är det 12 dagar tills jag och Lotta åker till Thailand, underbart!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback