Solenergi är välbehövt!

Herregud, jag orkar inte, jag har streptokocker (stavas?), tror jag i alla fall, Emma och Julia har och jag pussade på båda två i söndags. Så jag har vaknat massa inatt, min hals är jättesvullen och gör OONT!!
Det kunde inte kommit på en sämre dag, jag skulle på utflykt med min lilltjej idag, och imorgon åker dom till Thailand! :( dit behöver jag också åka, nununu, bort från alla äckliga baciller och mot soool och värme!
Ingen längtar mer än jag, jag får inte gå ut idag (vem försöker jag lura när jag bor i en skokartong), om det blir värre blir det pest att flyga i 11h kan jag tänka mig. Fan,, vem orkar liksom? LÅT MIG VA FRISK!

Igår jobbade jag med tvillingarna och sen var vi på hockey, Djurgården vann, ofcourse :) 4-1! Så just nu ligger vi på slutspelsplats, tjoho! Imorgon är det Färjestad, det blir en dans på rosor.

By the way så är jag superstressad över allt jag ska hinna göra, får fixa på lördag, panik! Jag orkar inte ens göra frukost liksom, inga 5 av 5 tosters här inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback