Spräng gärna min kalender!

Seriöst, jag har gjort en lista, (nördigt jag vet, men jag glömmer allt annars), till Thailand - allt som jag ska köpa och göra innan. Det är så mycket att göra, jag vet inte hur jag ska hinna. Jag jobbar ju också, det kommer bli som vanligt, allt görs i sista sekund och jag stryker hälften av allt från listan - a la Kajsa!

Jag sitter i sängen med min älskade dator, min älskling ligger breved mig :) jag har jobbat ikväll, näst sista gången innan Thailand med min tjej, kommer dröja lääänge innan jag jobbar där igen, men vi ska hälsa på dom i Thai, det blir kul!
Imorgon har jag mina twins, lovely, ser fram emot en låång promenad med Anto och monstervagnen, sen ska jag bara pussa på dom heela dagen.

Vi ska på hockey imorgon kväll, och på torsdag, spännande matcher innan slutspelen, vi mååste få va med, annars blir jag ledsen.
Så imorgon är vi 6, lite fler än antalet säsongsbiljetter vi bossar över, men pappi löste det!

Nu ska jag mysa och sen sova, min rygg är ajaj så jag ska vila den.

Hejdåhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback