Sushi slår pizza!

God kväll, jag har precis avnjutit en låda sushi, min favvo :) har längtat i flera dagar nu! Det är så mycket bättre och massa godare än pizza, kan äta det varje dag.
När jag bodde med Martin så tjatade jag om sushi från Raw varje dag och han sa alltid - du kommer tröttna snart, suck! Men haha, icke :D

Jag har haft mina tvillingar idag, sweeties <3
Plus att jag köpte mobil-högtalare, bra att ha i Thailand om man vill lyssna på musik och va cool. Wihii, det är bara 2 veckor och 4 dagar tills vi drar, jag längtar ihjäl mig. Speciellt nu, ska jobba 12 dagar i rad och har bajja ont i ryggen, suuug, jag bär alla mina söta barn på fel sätt tror jag.

Nu ska jag gosa med min värsta bästa pojkvän :)

HANNA!! Blifrisk<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback