End my weekend

Sööndag :)
Jag har haft en superskön helg, väldigt välbehövlig vila och massa mys med min älskling.
Igår så tog vi en låång sovmorgon, va vi på Djurgården-Modo på eftermiddagen, (5-2 :D), sen åkte vi in till stan, käkade på Fridays och sen gick vi på bio :) Såg Yes Man, den va jätterolig, rekomenderar verkligen den!
 
Idag har vi haft en superslö dag, låg i sängen och segade hela förmiddagen, Anto spelade poker och jag läste nörd-bok, rekomenderar Stieg Larssons böcker såå mycket, sjukt bra!
I alla fall, sen tog vi ett ryck och städade lite, duschade oså, sen spelade vi Guitar Hero tills jag fick sjuk kramp och va tvungen att sluta, plus att jag var väldigt hungrig.
Handlade och gjorde mat, köttbullar och potatismos ;D nu sitter jag i soffan med en kopp te och Anto ligger på sängen och spelar poker, imorgon ska jag upp jättetidigt och jobba med min tjej så jag tänkte snart krypa ner i sängen!

I veckan ska jag jobba jobba, på torsdag ska jag till Linköping och sjukhuset för att få mina provsvar, älskling följer med men vi åker bara över dagen, kanske hinner med en sen lunch med mina tjejer innan jag ska hem igen :)
Nästa helg är jag också ledig, underbart!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback