Every day is a getting closer

Friday :)
Tvillingarna fyllde 1 idag, vi har haft en jättebra dag. Med paket, dom fick badskor till simhallen, so cute, och varsin ny body, Alicias var rosa (I<3Mom) och Alexanders var schackrutig på armarna och massa fina bilar på hela magen ;D
Sen gjorde vi tårta och fixade, sen kom det massa folk, så åt vi god mat och drack vin :) himla trevligt! Fick träffa min förhoppningsvis nya chef, hihi.

Sen drog vi oss hem, handlade lite god frukost tills imorgon, min favvo smoothie från Innocent bla :) sen städade vi hela lägenheten, bytte sängkläder osv och nu slappar vi, så skönt!
Jag har även köpt Amandas och min Coldplay biljett tills i sommar, förhandbokat biljett till Thailand, betalat måndens räkningar+hyra och shoppat lite på hm.se :)

Imorgon ska jag shoppa lite på förmiddagen tänkte jag, sen ska vi på hockey vid 4 med Julia och Erika, efter det ska vi till Mamas and Tapas och käka, till min stora lycka, älskar den restaurangen!
Och på söndag ska vi på 4 lägenhets visningar, ska bli superkul :)

Gnite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback