Flower power!

God kväll :) jag är helt veckovild, känns inte direkt som söndag. Har varit ledig så länge nu, det är skönt men jag längtar efter mina gull, aah, får träffa mig tjej imorgon kväll, då blire mys :) sen mina tvillingar och Julia på onsdag, längtar!

Igår var vi på Blå Dörren med familjen (-Julia) och käkade, oh ja, samma Blå Dörren som i Åt samma håll med Lars.W, ("Blå dörren hade öppet så vi slog oss ned i baren"), hihi, töntigt kanske, men jag tyckte de va kul i alla fall.
Nog med oviktigt vetande, nu till något viktigt, tex att jag och älskling har varit på IKEA idag med pappa och Gun, tattare utan körkort som vi är så måste vi passa på att åka när folk med bil åker.
Dom köpte ingenting, det skulle ju inte vi heller göra, men x antal tusen kronor fattigare åkte vi därifrån med ett präktigt lass (till min stora lycka, jag bara ÄLSKAR IKEA)! :D
Vi köpte massa nya köksgrejer, stekpannor kastruller osv, så nu är verkligen a l l t mitt eget, eller vårat, tss. Sen köpte vi lite nytt till badrummet, ett jättefint skoskåp till hallen, tavlor och ramar, hyllor att sätta på väggen med lådor till, en ny taklampa som är snyggsnyggaresnyggast, massa nya ljus och ljusstakar, nya sängkläder och lakan, sofföverdrag och soffkuddar och sen en UUUnderbar väggdekoration i form av massa svarta blommor och hej och hå, vart kalas fint på min ena vägg :)
Faktum är att allt vart super snyggt, speciellt soffan, sen har vi slängt ut massa mer saker härifrån så nu börjar de bli ett riktigt feelgood ställe, älskar :)

Imorgon ska vi:
- morgonpromenera
- äta värsta goa frullen
- köpa gymkort, sega oss
- låna verktyg av pappa
- tvätta
- sätta upp, lampan, hyllor och tavlor

Sen ska jag jobba vid 4, men jag är ju ledig på tisdag igen :) då kan vi förvänta oss att det första svettningen på Friskis kommer äga rum, det blir jag, Anto, ett par spinning cyklar, ett gäng till, en svettig ledare och en CD med lite goa schlager remixer kan jag tro ;D ska bli skönt att komma igång, finally!

Nu jobbar min älskling, alltså ligger i den nyöverdragna soffan med sin laptop och spelar poker, samtidigt som han kollar på fotboll på TV, fuskit? Jag ligger som den nörd jag är på den nybäddade sängen med vad, jomenvisst är det en bok, Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor, har segat med den ett par månader men den är braa!
Jag ska nörda vidare, HERRÅ!

P.S. Jag saknar Lotta och Hanna
P.S.S. Anto ska flytta hit. eller, ANTO SKA FLYTTA HIT :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback