It's a perfect shame

Jaha, kors i taket mina damer och herrar, som många kanske redan vet, min hvuvud trappade minne om jag hade bloggat om det här men som nyårs löfte så gav jag att komma i mina gaaammla jeans, hihi, för de gör jag inte längre, icke roligt!
Så direkt när vi kom hem från Egypten började vårat nya liv, vilken klyscha men så är det. Vi har bara ätit mat, absolut inget små ätande emellan eller något onödigt socker osv i all mat, sen har vi ätit relativt nyttig mat och värsta super frukostarna, tex omelett, fruktsallad, skinka och avokado mackor med färskpressad juice till, gott va? :)
Sen har vi tagit morgon promenader och idag kom det, vårat första gympass ihop, och vet ni, jag ÄLSKAR gymet! Aah, det va helt underbart efter, och inte alls speciellt pinsamt som jag har trott hela tiden. När vi kom hem gick jag som på moln och i mitt lyckorus lyckades vi tillsammans beställa en hel flyttkartong med grejer från Gymgrosissten, inget ska lämnas åt slumpen utan nu kör vi! Känns heelt bäst :D
Vi har även slutat röka om jag har glömt att nämna det och igår  när jag kom hem från jobbet hade älskling fixat alla nya möbler och hyllor, såå underbar!

Idag har vi som sagt tränat, sen åkte vi till stan och lunchade på Ikki Sushi och jag lyckades hitta en lila skjorta till helgen på Åhlens City. Nu kom vi precis hem, ligger och slappar innan vi ska åka till Grill och äta middag med hela familjen, det ska vi mys :) har inte träffar Julia på jättelänge, saknar henne massa!
Igår kväll jobbade jag med min tjej, supermysigt, vi lekte med julklappar och spelade dataspel, sen spelade vi poker med hela familjen efter maten :)
Och imorgon går jag träffa mina twins, åh jag längtar massor! Ska ta med dom in till stan och köpa ett par nya vinterskor till mig.

Pratade precis med Hanna, what a babe :) snaaart måste de bli en tjejhelg!

P.S. Smart mig som verkar ha slarvat bort presentkortet på 1000 kr som vi skulle ätit för ikväll, suck.
P.S.S. Jag tänker äta en efterrätt ikväll, men absolut något med frukt, eller inte, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback