Maybe I would have been something you'd be good at

Fy vad dålig jag är på att uppdatera min blogg nu för tiden, min tid räcker liksom inte till!

Idag har jag jobbat med min tjej, hennes mormor hade 70års fest som vi givetvis var på, massa god mat och trevligt folk :) det var passande nog precis vid Zinkensdamm så jag kunde gå hem när jag slutade vid 5. Då tog jag och älskling en lång promenad runt söder bort till Slussen, när vi kom hem käkade vi lite ost och kex i sängen och sen fick Anto för sig att gå och hyra film så han kom tillbaka nu.
Jag tänkte ta en varm dusch med peeling nu sen dränka mig i Karma Cream, göra en kanna te och sen hopppa ner i sängen med mitt hjärta. Det låter super, ska upp tidigt och jobba imorgon med.

Igår hade jag mina tvillingar, så mysigt :) vi gick ända till Östermalm och pappas lägenhet, tog en fika och hälsade på lite i flytt röran.
På kvällen så åt vi god mat och sen somnade jag tidigt, helt slut.
Det har inte hänt så mycket annat intressant, vi har haft vardag liksom, men allt blir så mycket roligare och lyxigare när min älskling är här <3
Va hos söt Jessica och gjorde naglar i torsdags, aah, det är alltid lika roligt ;D

Vi har även preliminär bokat en tjejhelg nu, sista dagarna i Januari, åååh det ska bli så kul! Saknar mina girrrls, bästa helgen kommer det bli, ÄLSKAROM!

Nu ska jag hoppa in i våran superlilla dusch och trängas med Anto, grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback