Minns att jag står bakom dig

Åh, jag ligger i sängen och kollar på Lasse grejen på 1an, så bra. Nu för tiden lyssnar jag bara vissa perioder men förr var det tveklöst det enda enda jag lyssnade på, det är lite speciellt med Lasse, han kan väcka många känslor och hjälpa andra känslor.
Så bra helt enkelt.

Annars har det här varit en bra dag, började dagen med att lira lite (viktigt att säga lira inte "spela"=töntigt), hihi, köpte vårat Guitar Hero igår, I'm stuck!
I alla fall, sen åkte jag till mina twins, vid lunch gick jag och Julia en promenad till deras place med barnen, åt årets första semla, smarrigt! Sen chilla vi där hela eftermiddagen, vi åkte buss hem till Fridhemsplan och sen busade vi med storasyster och jag fick 2 sjukt bra nyheter.
1 - Jag får ledigt för att åka till Thailand med Lotta :D
2-  Dom får ingen dagisplats förän i höst så jag får jobba massa längre!
HURRAAAA !!

Måndag-tisdag var jag i Linköping, va på sjukhuset i måndags och tömde mig på blod, typ, sen firade vi Lottas födelsedag! Vi käkade på Kniv å Gaffel med Hanna och sen tog vi några drinkar på 55an :) riktigt bra! Längtar massor tills sista helgen i januari när brudarna kommer upp :D

Nu ska jag sova, imorgon ska jag till skolan med min tjej :)

Längtar tills helg, då ska jag ägna massa tid åt min älskade, underbara pojkvän Antoine, han är värd hela mitt liv!

P.S. Jag och Amanda ska på Coldplay på Stadion den 22 augusti, BRA!



Kommentarer
Postat av: hanaboi.

Haha nee... som sagt så vill man väl veta vad det är man äter.. Saknar dig min kajsssss<3

2009-01-15 @ 16:46:34
Postat av: Anonym

LÖÖÖÖV YOU TOOOOOOOOOOOOOOOO :)

2009-01-15 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback