Mys söndag :)

Söndagar är nästan min bästa dag, i alla fall när jag har sovmorgon på måndagen, idag har vi haft en perfekt söndag :)
Vi sov läänge, sen gick vi till Frapino och åt frukost, sen åkte vi till Blekingegatan på lägenhetsvisning. Såå fin lägenhet, jag kan flytta in ikväll, dock blir den nog lite dyr i slutändan, vi var inte direkt själva där. Pappa och Gun gjorde oss sällskap i alla fall och vi gick och tog en fika efter.
Sen ägnade vi (jag) oss åt lite shopping, ett par nya t-shirtar, lite nya underkläder, nya nagellack, en välbehövlig runda på MakeUpStore :D, sen köpte jag säsong 4 av Greys Anatomy innan Anto tröttnade och ville hem.
När vi kom hem så gick vi till gymet, som till min stora glädje har fått en sån maskin jag ville ha! :) sen gick vi hem och gjorde mat, kyckling med grön curry, smarr!
Nu sitter vi i soffan med varsin dator, tittar på Greys, jag har målat naglarna i värsta gladhets rosa/lila färgen och snart tänkte jag göra te och krypa ner i sängen. '
Bra söndag va? Hihi, ibland är min blogg meningslös right?

Imorgon börjar jag jobba vid 3, tänkte hinna träna och titta på fler lägenheter innan dess, vi har ca 15 st som vi ska försöka kolla på dom närmaste veckorna, så spännande!

(P.S. Igår var vi på match, yeeei Djurgården vann, femte raka nu, på kvällen käkade vi på Mamas And Tapas, my fave! Det var trevligt, sangria i mängder, underbar mat och frozen margaritas!)

På fredag åker jag till Linköping, ska bli sjukt kul, en helg med brudarna <3

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback