Picture time

När jag använder Julias dator måste jag alltid lägga upp lite bilder :)


Jag och älsk på Raw i höstas :)

Det är svårt att hitta sötare barn, aaah, lovely :)

Jag och Emma på Grill, sweet sweet!

Julia och Anto på Grill, cute as hell.

Jag och Jull i somras :)

Idag har jag varit ledig från jobbet, så vi tog oss till Eriksdalsbadet jag, Anto och Julia, hihi, äventyrsbadet var heelt okej (jag var snabbast på ruchelkanan :D), sen bubblade vi och bastade lite.
Helt slut blev man av simhallen, suck, vi åkte hem till pappsens place och gjorde tacopaj som vart supergod! Och nu fick jag en citronmaräng paj av pappi, so cute :) vi ska åka hem snart och mysa.

Imorgon åker vi till Lkpg över dagen för att få mina provresultat! OCH för att luncha med Hanna och Lotta :) OFCOURSE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh no.. Synd om barnen.. :)

2009-01-21 @ 21:23:27
Postat av: Anonym

åhhhh, vadå ja o älsk på raw ? det är ju hockey blindstyre! brukar du äte glass inne på chinateatern kanske ? nae.

2009-01-21 @ 22:15:57
Postat av: Anonym

det brukar jag visst äta :) do you mind?

2009-01-22 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback