Shower Power

Jag kom precis ut ur duschen, klockan är 16:07 - inte bra!
Igår hade jag i alla fall en superkväll, lite stressigt i början men sen när jag fick några muggar (brist på glas) vin så ordnade de till sig. Jag vill tillägga att jag nu vet att jag är bättre på GH i nyktert tillstånd, men jag var inte shame on me dålig igår heller ;D
Vi gick till Platens såklart, kuuuul, dansade massa, me like!

Idag har vi ätit frukost och legat i soffan och tittat på OC, men nu kommer Hanna snart hit, vi ska gå och äta pizza sen kanske vi ska ut, who knows? Får se om jag orkar.
Imorgon ska jag träffa Anni tänkte jag :) jag åker nog hem på måndag förmiddag, Anto kommer inte hem förän måndag kväll och jag vägrar sova där utan honom.
Saknar honom redan lite, helt sjukt <3

BAJBABJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback