Would you go along with someone like me?

I did before and hade my share, it didn't lead nowhere.
I would go along with someone like you.

Fucking söndag, igen, tiden bara går och går.
Jag kom precis hem från jobbet, idag har vi mest softat och varit på en basket match. Nu ska jag och Anto strax gå och träna, ska bli skönt, var flera dagar sen nu.
Efter träningen ska vi handla sen göra god söndags mat :) när jag kom hem hade vi fått nya soffan, det vart super! Den är så skön.

Imorgon mina vänner, då åker jag till Linköping :D ska till sjukhuset, imorgon och ta prover och sen ska jag tillbaka den 22dra och träffa farbror doktorn, isch, gillart inte.
Men det är galet passande imorgon eftersom min älsklings Lott blir 21 då :D tänkte bjuda henne på middag eller nåt, dricka lite vin kanske, ska bli mysigt! Saknar henne så mycke.

Nej nu ska vi träna, BAJ BAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback