2 nyanser av brunt (vitt)

Tjoho! Idag tar min energi aldrig slut tror jag :)
Packade ihop alla mina 3 barn i förmiddags för att bada, först svängde vi förbi mamma Cam's affär och hämtade massa nya badkläder och leksaker, sen gick vi ner till Smedis. På vägen dit träffade vi Jessica, Liam och Lexus, mysis! Jättelänge sen vi träffades.
Sen har vi hängt där hela dagen, ingen vågade bada förutom modiga Julia, hon doppade sig en gång, men jag, Alexander och Alicia höll oss på torra land. Vi har mest lekt, busat, jagat fåglar, ätit korv och glass, solat osv. vi gick hem vid 5 nån gång, gjorde mat och så hemma. Det är världens bästa barn, gänget :)
Efter jobbet åkte  jag hem, hämtade en väska och åkte till Julia, hon har precis gjort middag till oss, kyckling med pesto, MÖMS!
Vi ska ha lite mys, jag har sovmorgon imorgon så de e lugnt, skönt att inte behöva stressa i säng.

Jag vill bara tacka av Anto, eller tacka var nog att ta i men nu är det fan slut på allt skit. Jag kan ha det så bra utan honom :) självklart hade jag hellre velat hänga med alla mina bästa kompisar på västkusten eller i Gbg och bara softat, solat och haft de skönt, inte behövt jobba, istället för att åka till Sthlm och mitt ex.. Men hallå?! Även fast jag åker till Lkpg över midsommar, har det underbart bra med mina damer, får ragg till och med (grr), och festar, så förstår ju jag att det inte alltid kan va så, det måste ju finnas en verklighet och en vardag, eller?!
Nu är det slut, slut på chanser, slut på allt, dra åt helvete rent ut sagt.

CIAO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback