Aawwiiii!

Idag har varit en bra dag :) först fick jag sova ut, första gången på nästan 2 veckor, såå skönt!
Sen åkte jag och Hanna till stan, mötte Tessan, shoppade lite och åt sushi, yam. Sen åkte jag till jobbet, hade möte med chefen och alla assistenter, från och med juli höjs min lön med 12kr/h :D woho! Sen jobbade jag kväll med Vilma, det var mest soft på schemat.
När jag kom hem hade Hanna städat och gjort så fint <3 sen färgade hon mitt hår lite mer blondt och nu har jag precis duschat. Ska snart lägga mig, upp tidigt imorgon och jobba 12h pass med Vilma, vi ska åka in till stan och hänga med Hanna! Sen efter jobbet åker vi till Linköping vid kvart i 10!
Heja heja! :D

Sen är det midsommar som kommer bli superkul! Har införskaffat midsommar kläder idag.

Kan inte säga att det är bra hela tiden, för ibland tror jag att jag ska spy när jag tänker mig Anto med någon annan, det är sjukt. Men jag intalar mig själv, och börjar förstå att det kommer bli bra, inte just nu men sen kommer det vara bra, det kommer bli något jag kan se tillbaka på utan att det gör ont i magen. Längtaaar.

Kommentarer
Postat av: linnz

du är så stark kajsa!

2009-06-18 @ 10:10:41
Postat av: Anonym

tack linnea.. jag gör mitt bästa! men de e fan inte lätt.

2009-06-18 @ 13:22:21
Postat av: Anonym

fan vad han ligger runt!

2009-06-18 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback