Bitchslap

Ni vet när man tror att man verkligen vill något? Sen får man det och då känns det som att alla ens inälvor är påväg tre varv runt revbenen och sen upp genom munnen? Inte de?
Jag hade en sån upplevelse idag i alla fall.. det stör hela mitt liv, helt mitt jag. Jag orkar ingenting, jag kan inte tänka på något annat.
Skrev jag att jag trivs ensam? GLÖM DE!

Jag vill somna, och sen vill jag sova, sova och slippa att vakna och ha glömt det, att komma på det efter en halv sekund och lägga tillbaka huvudet på kudden och vilja somna om. Jag ska jobba imorgon, som bara den, och jag förstår inte var jag ska få all energi ifrån, JAG ORKAR INTE.

Det här är det sista jag vill. Jag älskar ju dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback