De-fucking-pressing!

Men va faan?
Idag ger jag upp, det slutar aldrig aldrig aldrig regna i det här förbannade landet, varför bor man inte i Thailand? Plus att jag inte fick mycket till sömn inatt heller.. så efter jobbet somnade jag nästan i t-banan, skulle sett snyggt ut!
Plus att min lägenhet är lite upp och ner och jag har gjort städ-kontrakt med mig själv idag, även disken ska fixas. Det enda som motiverar mig är att jag tänkte ta världshistoriens längsta dusch efter och go fucking Lush-crazy medans jag duschar.

Men fan vad jag deppar.

Igår var i alla fall suuupermysigt, åh bästa. Först Koh Phangan, godare thaimat får man leta efter, sen var vi uppe i Skrapan  på "Och himlen därtill" och drack en mycket god drink och beundrade stockholm från denna glasbar på 26e våningen :) kom hem skapligt och då ägnade jag ett par timmar åt att försöka sova, efter 2 härliga vita piller gick det äntligen!

J kommer nog hit sen med hemmagjorda äpplekanel muffins och en flaska vin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback